Bisqo

Tänk stort
Agera smart
Spring snabbt

Vad är Microsoft Dynamics 365 CE/CRM?

Effektiv hantering av kundrelationer för bättre affärsresultat

Microsoft Dynamics 365 Customer Engagement (CE) är en kraftfull plattform som hjälper företag att optimera sina kundrelationer, driva mer försäljning och förbättra kundupplevelsen. Med en kombination av intelligenta verktyg och automatiserade processer ger D365 CE företag en konkurrensfördel genom att få en helhetsbild av sina kunder och deras beteenden.

Vill du att vi hjälper dig att se över behovet för just din verksamhet? Kontakta gärna oss för ett förutsättningslöst samtal!

Utforska Microsofts Dynamics 365 utbud och skapa en kostnadsfri utvärderingsversion idag.

Dynamics 365 Sales – Optimera försäljningen och öka intäkterna

  • En lösning som hjälper företag att hantera och optimera försäljningsprocesser, inklusive att identifiera leads, följa upp möjligheter och stänga affärer snabbare.
  • För verksamheter som som vill öka sin försäljning genom att organisera och automatisera säljprocesserna.
  • Ger säljteamen fullständig insikt om kunder och affärer för att maximera resultat och öka försäljningen.

Dynamics 365 Customer Insights Journeys – Personlig marknadsföring

  • En lösning för att skapa personliga kundresor och marknadsföringskampanjer baserade på kunddata och beteende.
  • För dig som som vill skräddarsy sin marknadsföring och skapa engagerande
    kundupplevelser.
  • Hjälper din verksamhet till att bygga starkare kundrelationer genom att anpassa marknadsföringsstrategier.

Dynamics 365 Customer Service – Effektiv kundtjänst

  • En lösning som gör det möjligt för företag att ge snabb och effektiv kundtjänst, hantera ärenden och få insikter i kundens behov.
  • För dig som vill förbättra kundnöjdheten genom att hantera förfrågningar snabbt och effektivt.